Re: [GNOME-TR] GNOME 2.18 ve GUADEC 2008

On Mon, 2007-03-26 at 16:20 +0300, talat uyarer wrote:
> ben guadec olsun yada ankaradadaki oturumun tarihi uyarsa onda gelmeye
> çalışacagım. Umit sende artık İTU ayarlarsın boyle birsey ne dersin?
Bu tip bir uygulamayi Tum universitelerde yayginlastirmamiz lazim.
Esasinda GNOME bunun bir bacagi. Saniyorum farkli universitelerde bu tip
toplantilar yapiliyor. Fakat GNOME olarak bu etkinliklere dahil
olabilmemiz gerekiyor, zaten ODTU'deki girisimimiz bunun bir ayagi
olacak. Sonucta bir Linux dagitiminda linux %5 gibi bir orani
olusturuyor, kullanicilarin Linux konusunda ogrenmeleri ya da bilgi
sahibi olmasi gereken seyler GNU Ogeleri (GNOME'u da buna dahil ediyorum
pek tabi).