Re: [GNOME-TR] GNOME 2.18 ve GUADEC 2008

ben guadec olsun yada ankaradadaki oturumun tarihi uyarsa onda gelmeye çalışacagım. Umit sende artık İTU ayarlarsın boyle birsey ne dersin?

26.03.2007 tarihinde Umit Bozkir <bozkiru itu edu tr> yazmış:
  Merhaba,

On Fri, 23 Mar 2007, Baris Cicek wrote:

------- kesildi -------

> Bunun disinda baska gelismelerden de bahsetmek istiyorum. Gecmis aylarda
> Universite'lerde GNOME ile ilgili etkinlikler duzenlemek konusunda bir
> fikir atmistim ortaya. Cok hizli olmasa da bu konuda bazi gelismeler
> var. Deniz Kocak'in yardimlariyla ODTU'de Bilgisayar Kulubunun organize
> ettigi Nisan ayinda Linux ile ilgili bir hafta duzenlenecek. Bu hafta
> icerisinde GNOME ile ilgili GNOME Sohbetleri adi adtinda bazi oturumlar
> duzenlemeyi planliyoruz. Daha yeni bir gelisme oldugu icin pek detay
> veremiyorum ancak ilerleyen gunlerde listede fikir alis verisi icerisine
> [...]

  Universiteler de GNOME Sohbetleri yapmak cok iyi bir fikir. Ayrintilardan
haberdar olmak isterim.

> [...]
> buyuk etkinlik. Bu etkinlik her sene Avrupa'nin cesitli ulkelerinde
> gerceklesiyor.
>
> GUADEC 2008'in nerede yapilacagi konusunda yerel GNOME Topluluklarinin
> GNOME Vakfi'na Mayis oncesi hazirliklari ile bir 'teklif' sunmasi
> gerekiyor. Acikcasi GNOME Vakfi listesindeki tartismalarda bu sene
> Turkiye'de GUADEC yapilmasi konusunda bir ilgi oldugu da gorunuyor.
>
> Bu konuda eger iyi organize olabilirsek GUADEC 2008 icin Istanbul'u
> onerebiliriz. Ne dersiniz? Sayet boyle bir girisimimiz olursa Mayis
> ayina kadar alt yapi calismalarini yapmamiz gerekiyor.

  Yapabilirsek cok guzel olur ki bu listede bu isi beraberce
yapabilecegimiz insanlar mevcut. Ayrica gonullu olmak isteyenleri organize
edebilirsek dort dortluk bir etkinlik cikaririz.

> Bu konuda bir kipirdanma olursa bir an once hazirliklara baslayarak
> teklifimizi sekillendirmeye, GUADEC'in yapilabilecegi Universite'lerle
> gorusmemiz, kalinacak yerler konusunda arastirmalar yapmamiz gerekecek.
> Bu konudaki fikirlerinizi bekliyorum.

  Mevcut tecrubelerden yararlanabiliriz. LKD'nin Mayis ayi icindeki
senligi, Bilgi Universitesi'nde duzenlenen Open/Free Days etkinligi
faydalanilmasi gereken tecrubelere sahip.

> Pek tabi GNOME Turkiye ile sinirli kalmayip Turkiye'deki tum Linux
> gonullulerini de bu konuda yardimci olmaya cagirmaliyiz. Sonucta GUADEC
> 2008 Turkiye'de yapilan en buyuk Uluslararsi Linux etkinligi olacaktir.
> GUADEC ile birlikte diger konferanslarin da Turkiye'de yapilmalarinin
> yolu acilabilir.

  O zaman gerekli on calismalari, toplanti tarihlerini liste uzerinden
yavas yavas kesinlestirmeye calisalim. Destek verebilecegini dusundugumuz
kisi, kurum ve kuruluslarla gerekirse yuz yuze goruselim.