Re: [GNOME-TR] =?iso-8859-1?q?=C7evirilerin_sa=3Fl=3F=3F=3F_hakk=3Fnd?= =?iso-8859-1?q?a?=

Metin icin bir kac ekleme
> LC_MESSAGES=tr_TR.UTF-8 uygulama
LC_MESSAGES yerine LANG=tr_TR.UTF-8 kullanmak daha saglikli olur.

> Bütün bu sınamalardan sonra artık hazır olan po dosyasını listeye
> gönderebiliriz.Burda da arşiv halinde şıkıştırarak listeye
> gödermeliyiz bunun için;
>
> gzip tr.po

Cevirileri listeye gondermek tercih ettigimiz bir yol degil. Cevirileri
ceviri kordinatoru olarak bana gonderirseniz liste uzerinde olasi trafik
yukunu kaldirmis oluruz. Bir cevirinin listeye uye yuzlerce kisiye
ulasmasi pek mantikli degil.Sayet bunu yaparsaniz dahi lutfen
sIkistirarak gonderin. (Ornekte oldugu gibi)

Web tabanli bir arayuze gectigimiz zaman ceviriyi oraya gondererek daha
acik bir etkilesime geceriz ancak su an icin en dogru yol bu gibi
gozukuyor.

Ayrica gonderirken tr.po.gz yerine, ornegin, gnome-panel.po.gz gibi
gondermeniz de daha aciklayici olur.