Re: [GNOME-TR] =?iso-8859-1?q?=C7evirilerin_sa=3Fl=3F=3F=3F_hakk=3Fnd?= =?iso-8859-1?q?a?=

Benzer bir belge eski sitemizde 'Ceviri nasil yapilir' seklinde
mevcuttu.

POT dosyasi utf'ye cevirme islemleri icin de esasinda buna en az gerek
duyulacak bir sisteme yonelmemiz gerekiyor. Ceviri islemleri icin teknik
bariyerlerin mumkun oldugu kadar az olmasi gerekiyor ki katilim
konusunda zaten yasasmis oldugumuz zorluklari daha aza indirelim. Bu
acaindan ceviri calismalarina katilmak icin web tabanli bir sisteme
gecis icin calismamiz gerekiyor.

Ceviri nasil belgesini online hale getirdikten sonra okuyup onun uzerine
katkilarda bulunursaniz guncelleriz. Zaten benim de yapmam gereken
degisiklikler var ancak oncelikle su web sayfamizi artik ayaga
kaldirmamiz gerekiyor.