Re: [GNOME-TR] spatial file manager

aslında ben bu konuyu başta yazarken fedora ile ilgili bir SSS çevirisi için size başvurmuştum. "Spatial" kelime anlamı ile uzamsal olsa da "mekansal" ya da "alansal" olarak ta kullanılmakta. Burada sorun şu: "Spatial File Manager" Nautilus'un öntanımlı olarak gelen hali. Eğer gconf-editor ile "browser" olarak görünsün derseniz "Navigational" oluyor. Yani mesele Spatial olduğunda her açılan nesne için ayrı pencere açmasından kaynaklı olarak direkt anlamı değil, gördüğü iş ile ilgili olmalı gibi geliyor bana.

Bu yüzden de "Çok Pencereli", "Ayrık Pencereli", "Bağımsız Pencereli" gibi yakıştırmalar daha oturuyor gibi duruyor.

Ben bunun üzerinde bir karara varılabilir diye düşünüyorum.

Kolay gelsin

On 9/29/05, Nilgün Belma Bugüner <nilgun belgeler gen tr> wrote:
Per 29 Eyl 2005 17:37 sularında, Baris Cicek şunları yazmıştı:

> Kaldi ki spatial file manager ile anlatilmak istenen ne ayrik pencereler
> olmasi ne de bagimsiz pencereler olmasi. Cunku bagimsiz ve ayrik olarak
> eski dosya yoneticisi de kullanilabilir.
>
> Spatial'a anlam olarak ne yakinsa onu kullanmak en dogrusu bence. Cunku
> biz yerellestirme yaparken ceviri yapiyoruz, yorum degil.

Yoğurt yiyişinize karışan mı var? Nasıl yapmak istiyorsanız öyle yapın yapın.
Bunu da belirttim sanıyorum:

Listeler yorum yapmak içindir...

Ayrıca, verilen adreste anlatılmak istenen anlatılamamışsa bu
benim sorunum değil...
Daha iyisini biliyorsanız, siz anlatın...
Kavramlar yeterince anlaşılmadıktan sonra çevirseniz ne olacak,
çevirmeseniz ne olacak...

Esen kalın,
Nilgün