Re: [GNOME-TR] spatial file manager

Selam,

Per 29 Eyl 2005 16:51 sularında, Enver ALTIN şunları yazmıştı:
> Merhaba,

> GNOME "cephe"si şöyle birşey yaklaşık:
>
> http://arstechnica.com/reviews/os/gnome-2-6.ars/2

"Ayrık Pencereler" ya da daha iyisi "Bağımsız Pencereler" olacak (en sevdiğim
yöntem; pencere boyutlarını içeriğine özel değiştirmek, pencereler arasında
sürükle/bırak, kopyala/yapıştır mümkündür).

Ama bu bile GNOME'a geçmemi sağlayamıyor...
KDE'de yapar yakında ;-)

Esen kalın,
Nilgün