[GNOME-TR] spatial file manager

arkadaşlar selam,

mesaj listelerinde kısa bir arama yaptım fakat rastlayamadım, "spatial file manager" ibaresinin Türkçe olarak çevirisi yapılmış mıdır onu öğrenmek istiyorum. nautilusta her nesne için ayrı pencere açıldığını düşünürsek, bu kelime dizisinin karşılığı düz bir mantıkla "uzamsal dosya yöneticisi" mi yoksa biraz türetme yardımıyla "çok pencereli" ya da "sekmeli" dosya yöneticisi mi olmalıdır?

şimdiden teşekkürler

--
Ya Bir Yol Bulacağız, Ya da Bir Yol Açacağız!