Re: gnome.org.tr : ?

Erhan Ekici wrote:

gibi...

Erhan, ne dersin?

Katiliyorum. fakat kimlerin bu surum cevirisinde aktif rol aldigi kimlerin almadigini gosteren bir liste varsa siteyi hemen guncellelerim.

Merhaba

Benim bildiÄim kadarÄyla son 8 ay iÃinde Ãeviri ÃalÄÅmasÄna katÄlmayan,
ama daha Ãncesinde yardÄmlarÄnÄ esirgemedikleri iÃin web sayfasÄna
adÄnÄ yazdÄÄÄmÄz arkadaÅlarÄn isimleri aÅaÄÄda.

BarÄÅ Metin
Caner Baydemir
Sami Onur Zaim
Burak IlgÄcÄoÄlu
Ali Pakkan
Ãmer FadÄl Usta
ÃzgÃr DoÄan GÃneÅ (Ne gÃzel isim)
Barbaros UlutaÅ

UmarÄm fazladan bir kiÅi eklemiyorumdur. Bu arada web sayfasÄndaki
listede Serkan Kenar adÄ iki kez yazÄlmÄÅ.

Äyi ÃalÄÅmalar
GÃrkem
begin:vcard
fn:Gorkem Cetin
n;quoted-printable;quoted-printable:=C3=87etin;G=C3=B6rkem
email;internet:gorkem gorkemcetin com
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
end:vcard