Erhan Ekici wrote:

Alphan BeyazIt
Deniz Kocak
Seha Islam
Emre Kadioglu
Furkan Duman
Serkan Kenar
ve Emrah Unal

Cevirmenler sayfasinda gerekli guncelleme yapildi. Calisma Gruplari sayfasinda gerekli guncelleme yapildi.

http://www.gnome.org.tr/?p=cevirmenler
http://www.gnome.org.tr/?p=cg

Bunu bekliyordum. :) Ismim listede iki kere geciyor. Ben 2.8'den beri ceviri ekibindeyim. Yeni sayilmam :p
Ayrica isim listesi sirali olabilir mi? Koordinatorler en ustte tutulacak sekilde.

saygi, sevgi,

begin:vcard
fn:Serkan Kenar
n:Kenar;Serkan
org:Labris Teknoloji
adr;quoted-printable;dom:Teknokent/ODT=C3=9C;;Silikon Bina, 1. Kat No: 24;Ankara
email;internet:serkan labristeknoloji com
title;quoted-printable:Yaz=C4=B1l=C4=B1m Geli=C5=9Ftirme Uzman=C4=B1
tel;work:0312 2101491
tel;cell:0535 4182958
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1