Re: gnome.org.tr : Güncelleme

On Thu, 2005-03-10 at 19:52 +0200, Erhan Ekici wrote:
[..]

> Istenenler :
>
> - Gnome 2.10 cevirilerine yeni katilan arkadaslarimizin isimleri (Baris ?)
En son listeye bir mektup atmistim. Son guncellemeler diye. Ancak bu
sayfayi biraz wiki tarzi yapsak cok iyi olacak. Gerci bot projesine
kadar boyle gitsin o zaman daha duzenli olacaktir saniyorum. Simdilik en
son yolladigim mektuptaki isimleri yazayim:

Alphan BeyazIt
Deniz Kocak
Seha Islam
Emre Kadioglu
Furkan Duman
Serkan Kenar
ve Emrah Unal

Lutfen burada adi olmayan (yeni) arkadaslar mektup atsinlar.