[GNOME-TR] kelimeler...

Merhabalar.
gnomemeeting Ãevirisi sÄrasÄnda bazÄ kelimlerde kararsÄz kaldÄm.Bunlar:
*Subtree
*Base DN
*Documenter
*Cone NAT
ÄÅin kÃtÃsà subtree kelimesinin anlamÄnÄ biliyorum ama TÃrkÃe karÅÄlÄÄÄnÄ tam olarak bulamadÄm.
Base DN ---> Temel AA (Alan AdÄ) olabilir mi?
Documenter kelimesi iÃin de "belgeleyici" dedim ama Ãok iyi olmadÄ galiba..
YardÄmlarÄnÄzÄ bekliyorum!MÃmkÃnse Ãabucak...Zira BarÄÅ ÃiÃek'e paketi aldÄktan ertesi gÃnà akÅama teslim ederim demiÅtim ama daha Åimdiden iki gÃn geciktim :)

Äyi ÃalÄÅmalar.
begin:vcard
fn:Efe Kahraman
n:Kahraman;Efe
org;quoted-printable:;Elekronik M=C3=BChendisli=C4=9Fi
email;internet:efekahraman mmf uludag edu tr
title;quoted-printable:Uluda=C4=9F =C3=9Cniversitesi
version:2.1
end:vcard