Re: [GNOME-TR] stock icon

On Tue, 2005-07-26 at 13:11 +0300, Bekir SONAT wrote:
> SalÄ 26 Temmuz 2005 12:45 tarihinde, Baris Cicek ÅunlarÄ yazmÄÅtÄ:
> x-x-x-x-x

>   Evet, Ãok Ãok iyi olur, hatta Åart..
>   AslÄnda  http://sozluk.sourtimes.org    gibi eÄlenceli bir wiki ile
>   halka aÃÄk - etkileÅimli - eÄlenceli bir ortam ÃrneÄin..

Zaten yaptigimiz her sey *halka acik*. Spam engelleyici onlemler disinda
oyle bir kapali ortam olusturmayi zaten hicbir zaman dusunmeyiz. Ayrica
Eglenmek iyi de cocuk oyunu da oynamiyoruz sozluk.sourtimes.org gibi bir
olusum ulasmak isteyecegimiz son nokta herhalde.

>   Ama o zamana kadar, hià olmazsa KDE - GNOME - TBD - TDK veritabanlarÄnÄ
>  tek bir dosyaya SINIFLAYARAK koymak hemen gÃnà kurtarÄr diye dÃÅÃnÃyorum.
Sanirim pardus ekibi bu amacla calismalar yapiyordu. Hatta detaylari
bilmesem de, jabber tabanli bir sistem kurmuslardi, ancak bunu
Gnome-turk listesinde hic duyurmadilar, o yuzden sadece kulaktan dolma
bir bilgi benimkisi.

Benim ortak sozluk hakkinda da fikilerim acikcasi cok da gerekli oldugu
yonunde degil, defalarca konustuk, senelerce hayata gecmedi o yuzden
simdi o konuda gereksiz bir tartisma baslatmanin alemi yok.

>   Ãeviiler iÃin daha da ideali, belki, Pootle
> ( http://pootle.wordforge.org/tr/ ) tarzÄ bir on-line portal'i biraz daha
> "sÃrÃm-destekli" hale getirerek ÃalÄÅtÄrmak.. Ama maalesef ben de Python
> bilmiyorum.

Pootle'i daha once listede konusmustuk, fakat pek ilgi gormedi.