[GNOME-TR] Re: Keyring

Pazartesi 25 Temmuz 2005 21:01 tarihinde, mutlucemil gmail com ÅunlarÄ
yazmÄÅtÄ:
x-x-x-x-

> AslÄnda ben de onun "PGP keylerinin saklandÄÄÄ ortam olduÄunu" kanÄsÄna
> vardÄm, fakat nasÄl tÃrkeleÅtireceÄimi bilemedim. En nihayetinde
> *"Anahtar HalkasÄ"* olarak Ãevirmeye karar verdim.

Bence de sadece "AnahtarlÄk" daha iyi Cemil.
Hem daha basit hem kÄsa hem de herkese tanÄdÄk.
EÄer baÅka bir kavram ile ÃakÄÅmÄyorsa, iÃeriÄi de gayet gÃzel karÅÄlÄyor.

Kolay gelsin
--
Bekir SONAT
mailto:bekirsonat kde org tr