Re: Neden boyle oldu simdi

Pazartesi 25 Temmuz 2005 14:05 tarihinde, Baris Cicek ÅunlarÄ yazmÄÅtÄ:
> http://www.gnome.org.tr/?p=cevirinasil
>
> "C-format bicimi"
>
> Orada gerektiginden daha fazlasiyla anlatiyor durumu sanirim. %2 %1 gibi
> sira belirten isaretleri belirtmenin munkunati yok cunku bu dilin
> yapisina gore cevirici tarafindandan belirleniyor. Ayrica eger orjinal
> metinde %s %d gibi imler yoksa, ceviride de olmamasi gerekiyor, cunku
> onlarin yerine konulacak bir baska sey zaten mevcut degil.
>
> Israrla Cevir Nasil Yapilir belgesini okumanizi onermemim sebebi bu
> aslinda, boyle cok temel bir sey icin bile tereddut edebiliyor insan.

> [...]

Merhaba,
1-2 saattir mail sunucuma eriÅemeyince, yanÄt beklediÄim sorularÄ kendimce
cevaplayarak dosyayÄ bitirip gÃndermiÅtim.
FarklarÄ inceleyip deÄerlendirirseniz sevinirim.

Ãok soru sormam, kitaplÄk dosyasÄ diye titizlenmemden ve bu zamana kadar
kÄrmÄzÄ --ÃevrilmemiÅ-- bÄrakÄlmÄÅ olmasÄndan kaynaklanÄyor.

Hem de sormayÄ ve bu vesile ile ÃÄrenmeyi seviyorum :)

DeÄerlendirmenizi bekleyeceÄim..

BaÅarÄlar..
--
Bekir SONAT