Re: flat,manvolnum, refentry, glossentry, Colophon, collobrator ne şekilde çevirmeliyim ?

Selam,

Flat hariç bunlar docbook etiketleri.
Docbook etiketlerini çevirmeyeceksiniz.
Nelerin Docbook etiketi olduğunu öğrenmek isterseniz,
Docbook kılavuzunu indirin:
http://docbook.org/tdg/en/tdg-en-html-2.0.4.zip

Esen kalın,
Nilgün

Cumartesi 29 Ocak 2005 18:03 sularında, Emre Kadıoğlu şunları yazmıştı: