Merhaba,

Onur Can CAKMAK yazmÄÅ:

Merhabalar,

HoÅgeldiniz :)

*HÄzlÄca* gÃz gezdirdim de...

#: data/sound-juicer.desktop.in.h:1
msgid "Extract music from your CDs"
msgstr "CD'den muzik seÃ"

Extract: ayrÄÅtÄr, ÃÄkar, ayÄkla anlamlarÄndadÄr, seÃmek deÄildir.

Bir Ãeviride extract kelimesinin Ãevirisini gevÅetmek olarak geÃtiÄini gÃrdÃm ve oldukÃa mantÄklÄ bir Ãeviri olduÄu gÃrdÃm.
SÄkÄÅtÄrmak iÅlevinin karÅÄtÄ olduÄu iÃin gevÅetmek kullanÄlmasÄndan yanayÄm.

ayrÄÅtÄrmak, ÃÄkarmak, ayÄklamak bunlarÄn hiÃbiri anlam olarak extract kelimesini tam olarak ifade etmiyor.

#: data/sound-juicer.desktop.in.h:2
msgid "Sound Juicer CD Ripper"
msgstr "Sound Juicer CD rippuurr"

Rippuurr??

#: src/sj-about.c:46
msgid "translator-credits"
msgstr "Ãevirmenler"

Ãevirilere baÅlamadan Ãnce http://www.gnome.org.tr/?p=cevirinasil
adresinden Ãeviri nasÄl yapÄlÄr belgesini okumanÄzÄ Ãneririm. AyrÄca
http://dict.gnome.org.tr adresinde ortak sÃzlÃÄÃmÃz var ve "rippuurr"
gibi kelimeler iÃermiyor ;). AyrÄca "translator-credits" dizgisi
Ãeviriyi yapan(lar)Än bilgilerini iÃermesi gerekir.

Buarada "Track Artist", "Track Artisti" deÄildir. SanatÃÄ kelimesi daha uygun olabilir buralarda.

LÃtfen gÃndermeden Ãnce imla kontrolà de yapÄn. O kadar da acelemiz yok. YanlÄÅ biÅey gÃndermektense hià gÃndermemeliyiz.

Äyi ÃalÄÅmalar