Re: [GNOME-TR] display için karşılık ne olmalı?

Pts 22 Ağu 2005 02:50 sularında, Erçin EKER şunları yazmıştı:
> Merhabalar,
>

> GDM2 çevirisini yapıyorumda bu koduda kararsız kaldım, display bazı bazı
> yerlerde (X display ya da failed top open display gibi ifadeler) görüntü
> olarak çevirildiğinde biraz garip geldi. Bu yerlerde ekran kullanmalı mı
> yoksa görüntü kullanmaya devam mı etmeliyim?

Selam,

X pencere sisteminde display, monitör-klavye-fare üçlüsüne verilen isimdir.
Benim önerim ünite olacaktır. Öztürkçe değil ama başka bir terimle karışma
şansı da yok. Terminal, uçbirim vs. denemez, çünkü X istemciden çok bir
sunucu olarak tasarlanmıştır. Bu terim için çok uğraşmış olmalılar. :-)

Esen kalın,
Nilgün