[GNOME-TR] Re: Penguence

Merhaba;

Bu tip bir calismaya katilmayi cok isteriz. Fakat sure olarak biraz
sorun yasayabiliriz sanirim. Cunku Eylul'un ilk haftasi ayni zamanda
Gnome 2.12 surumunun cikis tarihi. Bu acidan cevirilerle cok mesguluz.
Ustune bir de cogu insanin tatilde olmasi eklenince her sey sIkisiyor.

Ancak gene de bir yazi hazirlayabilecegimizi (en azindan kendi adima)
dusunuyorum. Hatta Gnome 2.12'deki yenilikleri anlatan bir yazi da pek
tabi olabilir zamanlama acisindan.

Bu arada tartismalari takip edebilmeniz acisindan sorumlu arkadasin
listemize (gnome-turk gnome org) uye olmasini tavsiye ediyorum.