Re: OpenOffice.org Kalite Güvence çalýþmasý

Selamlar;

Ortak sÃzlÃk ÃalÄÅmasÄ gÃzel olur ama olan bir sÃzlÃÄe evet bu sÃzlÃÄÃmÃz gibisinden bir yaklaÅÄmla oluÅmamalÄ. Yani Ãzerinde kullanÄlacak kelimelere karar verilmeli (en azÄndan en Ãok kullanÄlanlara) .

Bizim OpenOffice.org'da yaptÄÄÄmÄz tam sÃzlÃk olarak nitelendirelemez ama Ãeviri yapan arkadaÅlarÄn arasÄnda tutarsÄzlÄklarÄ gidermek iÃin kelimelerin tesbiti diyebiliriz. Zaten topu topu 63 kelimelik birÅey Åu anda...

BahsettiÄimiz ÃÃ grubunda aynÄ Åeyleri kullanmasÄysa o kadar kolay olacaÄÄnÄ sÃyleyemeyeceÄim maalesef...

Hadi iyi ÃalÄÅmalar

Herkese kolay gelsin...

Onur Can CAKMAK yazmÄÅ:

Selam,

Tabii ki sorun olmaz. Harika bir calisma olur ortak sozluk..

Iyi Calismalar