Re: OpenOffice.org Kalite Güvence çalýþmasý

Merhabalar...

Ortak sozluk olusturmak guzel bir calisma olabilir.
Ayrica dic.uzem.itu.edu.tr'yi kullanmamizda sorun olacagini
sanmiyorum(Onur?).

Hazir yeri de gelmisken web sayfasi haftasonu bitiyor.
Gorkem, www.gnome.org.tr ve www.kde.org.tr alan adlarini
alma konusunda bir gelisme var mi? Bu konuda pazartesiyi
beklemeden de harekete gecebiliriz diye dusunuyorum.

Ayrica Web sitesi icin icerikler yarin aksama elime ulasabilir mi?
Cumartesi yerlestirmeyi yapacagim. Bu konuda yaptigimiz
is bolumunde sanirim herkes kendi hazirlayacagi kismi biliyor.

iyi calismalar,
Erhan Ekici