Re: OpenOffice.org Kalite Güvence çalışması

Merhaba,

Gördüğüm kadarı ile hemen herkes "Ortak Sözlük" fikrine sıcak bakıyor.
Çok sevindirici :).

Baris (Cicek)'in bahsettiği gibi dict üzerine KDE/OpenOffice.org için de
bir sözlük oluşturarak ortak bir alanda sözlükleri birleştirebiliriz. Bu
sayede sözlükleri birbirine yaklaştırmak daha kolay olur sanırım.

iyi çalışmalar,

Thu, Sep 02, 2004 at 04:30:58PM +0300 , Baris Cicek :

--
Baris Metin
http://www.metin.org