Re: OpenOffice.org Kalite Güvence çalışması

Bu sekilde ortak bir calisma oldugunu sanmiyorum. Ancak her ceviri
grubunun saniyorum bir tane sozlugu var. Acikcasi bu konuda en
kapsamlisinin gnome ceviri grubunun sozlugu oldugu dusunuyorum. Belki bu
tip bir calisma yapmanin vakti gelmistir bilemiyorum ancak eger yaparsak
dict.uzem.itu.edu.tr'yi kullanabilecegimizi umuyorum.