Re: konudisi - yeni turk lirasi

O zaman size sorduklarinda 1 Ocak 2005 tarihinden sonra Turk lirasinin
sembolunun YTL olacagini ve Turkce'de ondalik ayiracin da nokta degil
virgul oldugunu soylersiniz. Birakinda neyin gerekip gerekmedigine
kullanicilar karar versin. Eger gerekmiyor diyorsaniz bunun nedenini de
belirtmeniz gerekir. 2006 geldiginde rahatlikla bu sembol TR yapilabilir
eger eski haline getirilirse. Bir seneden bahsediyoruz bir hafta ya da
gunden degil. Bir sene icin de bence fazlasiyla gerekli bu degisim. Sizi
neden rahatsiz ediyor bu anlamadim dogrusu.