konudisi - yeni turk lirasi

Kusura bakmayin obyle tekrar tekrar mektup atiyorum, unutmusum bir
onceki mektupta.

Biliyorsunu 1 Ocak'ta Yeni Turk Lirasi kullanima giriyor. Bunun icin
para birimlerinin kullanildigi ve TL gecen programlara bu konuyu
simdiden iletmemiz faydali olur diye dusunuyorum. Ilk etapta aklima ABi
Suite, OpenOffice.org ve glibc geliyor. Glibc icin hata bildiriminde
bulundum, ayrica dikkatimi ceken bir nokta da cok enterasn bir sekilde
senelerdir ondalik isareti olarak '.' kullanilmasi oldu. Onun icinde bir
hata bildiriminde bulundum.

ABi Suite ve OOo icin durumun ne oldugunu bilmiyorum. Ridvan okuyorsa
dikkatini cekmek isterim. KDE'de de KOffice icinde programlar vardir
herhalde.

Akliniza gelen baska para birimi gecen Gnome Programi var mi? Varsa
onlara teker teker bildirelim bu durumu. Bu arada Yeni Turk Lirasi'nin
sembolu "YTL", ben ISO sembolunu bulamadim sanirim henuz yok, o yuzden
uluslararasi sembolu sanirim "TRL" simdilik.

Baris.