Re: libgnome çevirisi

On Thu, 2004-03-11 at 17:42 +0200, Baris Cicek wrote:
> to escape a character , 'karakteri sonlandirmak icin' olabilir. veya
> terketmek. Tam anlamadim aslinda 'to escape a character'in ne demek
> oldugunu.

Ozel kontrol kodlari, string metinler icerisinde escape edilir. Ornegin,
#13 (CR, yada newline), "\n" olarak escape edilir.

> Fallback icin de gene ne demek istedigini tam olarak bilmek lazim.
> Kodlarina bir bakmak lazim nerede ne icin geciyorsa diye.

Fallback, bir islemin yapilabilmesi icin mumkun olan birkac yol
denendiginde basarisiz olma ihtimali digerlerine gore az olan yada
olmayan tercihtir. Ornegin ses cikisi icin NAS, libart, esd
kullanabilirsiniz, ama fallback OSS'dir. Hicbiri calismasa bile OSS
mutlaka calisir diyebilirsiniz.
--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
|          |  Software developer, IT consultant