Re: Cyan, Magenta ve gThumb

Tecrubenize dayanarak bir soru soracagim. Orada yapilan islerde, Cyan
yerine Camgobegi kullanilsa islemezmiydi? Ya da camgobegi gibi bir rengi
Matbaa sektoruyle alakali birisinin bilmemesi sizce cehalet degil midir?
Siz bilmiyorsunuz demiyorum yanlis anlamayin. Ama, buz mavisinden
tutunda, yavruagzina kadar Turkce renkleri matbaacilar kullanmayacak ta
kim kullanacak merak ediyorum. Ayrica boyle bir ceviri oldugunda, 'mavi
ne yahu, blue degilmiydi bu?' gibi olmuyor mu durum?