Re: Cyan, Magenta ve gThumb

Merhabalar,
Bu tip tartışmalar hiç hoş olmuyor. Nihayetinde fikir terakkisinde bulunuyoruz burda.
Camgöbeği(sanırım bu isim nazar boncuğunda ki mavilikten gelme) oldukça mantıklı geldi bana..
CMYK zaten renk adlarının birinci harflerinden oluşsa idi CMYB olması lazımdı..
RGB deki renkleri Kırmızı Yeşil Mavi kullanıyoruz..
Oylama yapalım bence bu iş burda bitsin..

Cyan : Camgöbeği ni aday gösteriyorum..
Magenta : Macenta (TDK Bilişim Sözlüğünde bu şekilde çevrilmiş.) aday gösteriyorum..

İyi Çalışmalar
Adem Alp YILDIZ

Ümit Çolpan yazmış:

   haklısınız mantıksızlık, boş boş konuşuyorum işte...6 yıl o sektöre
danışmanlık yaptıktan sonra tiner kokusu mantık hücrelerimi zedelemiş olmalı
kusura bakmayın.
   ümit