RE: Re: Cyan, Magenta ve gThumb

Sanirim cyan icin en dogru kelime camgobegi. Boyle bir renk var, ve TDK
sozlugunden:
   1 .    YeÅile Ãalar mavi renk.

Ayrica gogle ile arattigimda, can yucel'in bir siirinde bile
kullandigini gordum. Kullanmaya kullanmaya unutulmus demek ki. Magenta
icin TBD sozlugunda macenta kullanilmis.

Bu noktadan sonra oylayalim ona gore sozluge ekleyelim. Ancak camgobegi
kelimesini silip atmamak gerekiyor. Brown icin kahverengi nasil
oturmussa bu da bir gun oturacaktir elbette. Ama kullanmadiktan sonra
pek kolay degil. Bu konuda soyle bir onerim var, biz camgobegi diye
kullanalim, eger insanlar cok rahatsiz olurlarsa zaten bir sekilde e-
posta ile sikayetlerini dile getirirler. Ama en azindan bir kelimeyi
daha da ogrenmis olurlar. Cok sikayetlenen olursa ki sanmiyorum cyan
yapariz.