Re: applet = uygulamacik

On Fri, 2004-02-20 at 19:38 +0200, Enver ALTIN wrote:

> LKD Yerelleştirme Çalışma Grubu'na ait yerellestirme-cg@liste.linux.org.tr
> adlı liste kullanılabilir.
> --
Bu listenin asil amaci ne peki? Cok guzel olur halihazirda bir liste
olmasi. Eger tam belirttigim seyler icin ise, liste yoneticileri de
haberdar edilerek insanlari listeye davet edelim. Hatta orada burada
karsilastigimiz ceviricileri de bu listeye cagirmak onlari da daha
yaygin kullanilan paketleri cevirmede aramiz katmanin bir yolu da
olabilir bu.

Bu konu uzerine duralim. Ama simdiki oncelik gnome 2.6'nin cikisi
sanirim. Mart 22'den sonra daha organize bir seyler yapmak lazim.

Baris.
--
Gnome-Turk
http://gnometr.liquidsun.name.tr/trgnome-index/index.php