applet = uygulamacik

Merhaba;

Applet tartismasi inanin bekledigimden daha canli oldu. Oncelikle
tesekkur edeyim. Ortadaki 5-6 olasiliktan taraftar bulan sadece 'taki'
ve 'uygulamacik' oldu. Ancak 'taki' diyenler , "uygulamacik ta olabilir"
dediginden, ve 'uygulamacik' taraftarlarinin :) cogunlugundan dolayi
applet'in karsiligini 'uygulamacik' olarak cevirmenizi tavsiye ediyorum.
Lutfen varsa eski cevirilerinizi, ve ilerideki cevirilerilerde
'uygulamacik' kullanin. Ben gnome sozlugunde de sadece tek 'uygulamacik'
olarak gecirecegim.

Bu arada 'factory' icin fabrika, uretici ve mimari cevirileri
kullaniliyordu. Bunlar icinde 'uretici'yi kullaniyorum ben bir cok kisi
de oyle sanirim. Bu konudaki fikirlerinizi de iletirseniz sevinirim.

KDE ceviricilerine de bu konuyu iletelim, belki bu mektubu kde listesine
yoneltmek iyi bir fikir olabilir. Gerci onlara pek danismadik ama hala
bu konuda itirazi olan varsa lutfen iletsin.

Bu arada liste icin url'leri Fatih'e tekrar ilettim, umarim o adresi
kullaniyordur ve cevap verir.

Baris.
--
Gnome-Turk