Re: Bulusma #3 için Bir öneri..

Adem Alp YILDIZ yazmış:

Tarihler uygun olursa elbette gelirim. Eskişehir'i de görmüş tanımış oluruz.

Trabzon'da üç kişiyiz. Rize'de kimler var? Kalabalıklaşıyoruz burada ne güzel :)

Ben seni Rize'de oturuyor diye hatırlıyordum, o nedenle saymıştım. :-)

Mozilla grubunu unutmayalım.

Eğer Mozilla grubundan bir arkadaş varsa, kusura bakmasın. Sadece klavye
sürçmesi !  :-)

Eskişehirli arkadaşlar, Mozilla, KDE, GNOME, Linux masaüstü, OpenOffice vb
gibi konularda bilgi almak istiyorlar, ayrıca çeviri çalışmalarıyla ilgili ufak bir
masa başı toplantısının organizasyonunu da ayarlayabiliyorlarsa, harika
olacak.

İyi çalışmalar
Görkem

begin:vcard
fn:Gorkem Cetin
n;quoted-printable;quoted-printable:=C3=87etin;G=C3=B6rkem
email;internet:gorkem gorkemcetin com
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
end:vcard