Re: Bulusma #3 için Bir öneri..

Mrblar.. Tekrardan
Bakýyorumda bu önerime sýcak bir karþýlama var... Sizden bu sözleri duymak çok hoþuma gitti..Çok ii bir düzenleme yapýlabilir...Bu da çok güzel olur kanýmca...
Þimdiden heyecanlandým....Sizden söz alýp tarihi uyarladýktan sonra neden olmasýn...
Bunlar için ön çalýþmaya baþlýyoruz..bukonular hakkýnda daha ayrýntýlý bir bilgi size vermeyi düþünüyorum..
Cidden çok sevindim ve beni daha hýzlý çalýþmaya itti..Ýþte size tam düþündüðümüz tarihi belirleyelim...Sizde onay verirseniz neden olmasýn :D
iyi günlerde...
2. bir konu var aslýnda ve sitedebulamadým..
Neden Türkçe çeviriyoruz  ve amaç ne  site bu belirtilmemiþ.bunuda siteye belirtirseniz iyi olur,kanýmca...

Erdal Kurtulmuþ

Osmangazi üniversitesi

Elektrik-Elektronik Müh. Öðr.

Do you Yahoo!?