Re: Buluþma #3 için Bir öneri..

Merhaba

Elbette olur. Diger ceviri gruplarini da bir araya getirmenin
en guzel yollarindan biri bence. Ben kendi adima bu tur
bir teklife cok sicagim ve onerdiginiz icin cok da
tesekkur ederim.

Ancak katilim cok fazla olmayacaktir. Sanirim, Eskisehir
disindan 8-10 kisiyi anca toplariz. Trabzon ve Rize'de
iki arkadas var, ornegin. Istanbul'a gelmeleri zor oluyordu,
boylece kendilerini biraz daha az yurutmus oluruz (?)

Ana konu ceviri ve yerellestirme olur, ancak Linux-yogun
seminerler de verilir. Liste bu konuda calisan uzmanlari
barindiriyor.

GNOME Turkiye grubu GNOME ile ilgili konusabilir, KDE
Turkiye Grubu KDE, OpenOffice.org Turkiye grubu ise
OpenOffice'i anlatir.

Daha somut bir teklif onerebilir misiniz?

Iyi calismalar
Gorkem

Erdal Kurtulmus yazmÄÅ:

Mrblar herkese..
BuluÃma 2 olduda bu buluÃma 3 ne boyle diyeceksiniz
umarÃm :-)
Ya aslÃnda ÃÃyle bir Ãey yapmayà dÃÃÃnÃyorum.. EÃer Uygun olursanÃz ve gÃzel bir tarih seÃersek.. Sizi Ãniversitemize(eskiÃehir osmangazi Ãniversitesi)
davet etmeyi planlÃyorduk zaten.(linux gÃnleri gibi
bir Ãey)... BÃtÃn Gruplarà da toplarÃz... Hem toplantÃ
yaparÃz hem linux seminerleri (2 GÃn olabilir)
veririz..BÃylece Linux gruplarÃnà tanÃtÃrÃz.Linux
ilgili kiÃileri toplarÃz bilmeyenleri
bilgilendiririz...
Hatta bunu TÃrkiye ÃapÃnda(okullarÃn linux gruplarÃnÃ
davet ederek bir bilgilendirme amaÃÃnÃ
gerÃekleÃtiriz.)
yapmayà dÃÃÃnÃyoruz..Tabii bu bir fikir ama zor deÃil ...iÃte seminerlerden sonra veya seminerlerden
Ãnce(nasÃl uygun gÃrÃnÃrse)bir toplantÃda yaparÃz
gruptakiler le..
Biz bunu hayata gerÃekten geÃirmek istiyoruz...umarÃm
ki olur...
Neden bunu bukadar Ãnce yazÃyorum ?
Uygun zamanlarà ayarlamak ...
TÃrkiye ÃapÃnda olucaÃÃ iÃin bir an evvel herkese
duyurmak..
Sponsor baÃlantÃlarà ayarlamak(GerÃi onlar biraz hazÃr
gibi ama baÃlantÃlarÃmÃz bÃyÃtmeliyiz.)
Boyle bir Linux ÃenliÃi yapÃlÃyor Bunu neden
yapÃyorsunuz?
Diye sorarsÃnÃz diye yazÃyorum; Okullar ÃapÃnda boyle
bir organisazyon pek olmuyor(Bilgi Ãni. bir kaà kiÃi
getirmiÃti...Ama okadar bÃtÃemiz yok
diyebilirz(yalan..) :D zaten biz kulÃp olarak bu iÃ
iÃstelenmek istiyoruz)
Yani biz bu iÃi biraz amatÃr yapmak istiyoruz...
Organisazyonda bir sorun olacaÃÃnà zannetmiyorum..Ne
Ãok yazdÃm :D kafanÃz karÃÃmaz umarÃm...
SaygÃlarÃm sevgilerimler CevaplarÃnÃzà bÃyÃk bir heyacanla bekliyorum..
-Erdal KurtulmuÃ-

=====
Erdal KurtulmuÃ
Osmangazi Ãniversitesi