Buluþma #3 için Bir öneri..

Mrblar herkese..
Buluþma 2 olduda bu buluþma 3 ne boyle diyeceksiniz
umarým :-)
Ya aslýnda þöyle bir þey yapmayý düþünüyorum.. Eðer
Uygun olursanýz ve güzel bir tarih seçersek..
Sizi üniversitemize(eskiþehir osmangazi üniversitesi)
davet etmeyi planlýyorduk zaten.(linux günleri gibi
bir þey)... Bütün Gruplarý da toplarýz... Hem toplantý
yaparýz hem linux seminerleri (2 Gün olabilir)
veririz..Böylece Linux gruplarýný tanýtýrýz.Linux
ilgili kiþileri toplarýz bilmeyenleri
bilgilendiririz...
Hatta bunu Türkiye çapýnda(okullarýn linux gruplarýný
davet ederek bir bilgilendirme amaçýný
gerçekleþtiriz.)
yapmayý düþünüyoruz..Tabii bu bir fikir ama zor deðil
...iþte seminerlerden sonra veya seminerlerden
önce(nasýl uygun görünürse)bir toplantýda yaparýz
gruptakiler le..
Biz bunu hayata gerçekten geçirmek istiyoruz...umarým
ki olur...
Neden bunu bukadar önce yazýyorum ?
Uygun zamanlarý ayarlamak ...
Türkiye çapýnda olucaðý için bir an evvel herkese
duyurmak..
Sponsor baðlantýlarý ayarlamak(Gerçi onlar biraz hazýr
gibi ama baðlantýlarýmýz büyütmeliyiz.)
Boyle bir Linux þenliði yapýlýyor Bunu neden
yapýyorsunuz?
Diye sorarsýnýz diye yazýyorum; Okullar çapýnda boyle
bir organisazyon pek olmuyor(Bilgi Üni. bir kaç kiþi
getirmiþti...Ama okadar bütçemiz yok
diyebilirz(yalan..) :D zaten biz kulüp olarak bu iþ
iüstelenmek istiyoruz)
Yani biz bu iþi biraz amatör yapmak istiyoruz...
Organisazyonda bir sorun olacaðýný zannetmiyorum..Ne
çok yazdým :D kafanýz karýþmaz umarým...
Saygýlarým sevgilerimler
Cevaplarýnýzý büyük bir heyacanla bekliyorum..
-Erdal Kurtulmuþ-

=====
Erdal Kurtulmuþ
Osmangazi üniversitesi