Re:BuluÅ?ma #3 bir öneri

Aslında ilk bakıÅ?ta sert geldide sonra bir yerde
yazarken
hata denebilir..(linu günleri yerine linux
türkçeleÅ?tirme günleri demem gerekirdi .kabul
ediyor ve özür diliyorum.)
Å?öyle söylemem gerekir ;
 diÄ?er kiÅ?ilere bunu duyurmak ve kazandırmayı
kendimizde bir görev hissettik..Yoksa kiÅ?iler pek
ilgili deÄ?il dedik boyle biÅ?ey yapalım hem kiÅ?iler
merak ederler hemde linux
u tanırlar boylece amacımızın bir kısmına
ulaÅ?mıÅ? oluruz.
Biz dedik özel bir ilgi yöntemi oluÅ?turmuÅ? oluruz
..( aslında düÅ?üncemiz 5*5 benim 5 arkadaÅ?ım var
bunu bunlara soylersem bunlarında 5 arkadaÅ?ı var
onlara soylerler boylece bir zincir kurar ilgiyi
artırır ve tanıtım yapmıÅ? oluruz dedik..)
Grup kurmamızın amaçları arasında birde organize
olmak ,insanların birbiriyle tanıÅ?maları
iliÅ?kilerinin ilerletilmesi...
Tekrar hatırlatmak istedim ben sadece bir öneri
sundum
bunun deÄ?er bulması sizlerin elinde ..
Böyle buluÅ?malar biraz Gaz verici durumlar olabilir
ve bazı Å?eyleri tetikleyebilir.
Erdal kurtulmuÅ?
(Enver Bey sizinle atıÅ?ma havasında oldu ama
yanlıÅ? anlamınızı istemem.Hep düÅ?üncemiz iyi
yönde... Sizleri aramızda görmek bizi sevindirecektir...)

=====
Erdal Kurtulmuþ
Osmangazi üniversitesi

Elektrik-Elektronik Müh. Öðr.