RE:BuluÅ?ma#3 bir öneri.

Ben bu kadar sert bir cevap
beklemiyordum...TürkçeleÅ?tirme olayına desteÄ?imiz
sonsuz..Zaten bu amaç ile bir proje grubu da
oluÅ?turduk.Biz sadece iÅ?te TürkçeleÅ?tirme
çalıÅ?malarının duyurulmasını istiyoruz..Dedik
boyle bir organizasyon yapsak nasıl olur diye ...
Linux TürkçeleÅ?tiren grubları çaÄ?ırsak falan...
Boylece gruplarının birbirleriyle kaynaÅ?malarınada
araçı oluruz diye...DiÄ?er Linux Seminerleri
konusunda da daha önce 1-2 çalıÅ?mamız
olmuÅ?tu..Ben biraz yanlıÅ? açıklama yaptım
sanırım...
Bu kadar sert bir cevap alacaÄ?ımı hiç
beklemediÄ?imi yinelemek isterim... ArkadaÅ?larla
konuÅ?urkende boyle bir grup var bunlara bizde bir
grup oluÅ?turup katılalım dedim ve bir proje grubu
oluÅ?turma aÅ?amasındayız Å?uan..

Saygılarımla...
Erdal KurtulmuÅ?
not: Bir öneri sunmuÅ?tum sadece ...