Re: RE:BuluÅ?ma#3 bir öneri.

Merhaba,

On Wed, 2004-12-08 at 16:32 -0800, Erdal Kurtulmus wrote:
> Ben bu kadar sert bir cevap beklemiyordum...

Sert bir yanÄt verdiÄimi dÃÅÃnmÃyorum, en azÄndan sert olmasÄ iÃin bir
yanÄt vermedim. SunduÄunuz Ãnerinin uygun olmadÄÄÄnÄ dÃÅÃndÃÄÃmÃ
belirtmiÅ olmam yanÄtÄmÄn sert olduÄu anlamÄna mÄ geliyor sizce?

> [...]
> duyurulmasÄnÄ istiyoruz.. Dedik boyle bir organizasyon yapsak nasÄl
> olur diye ... Linux TÃrkÃeleÅtiren grublarÄ ÃaÄÄrsak falan... Boylece
> gruplarÄnÄn birbirleriyle kaynaÅmalarÄnada aracÄ oluruz diye... DiÄer
> Linux Seminerleri konusunda da daha Ãnce 1-2 ÃalÄÅmamÄz olmuÅtu..Ben
> biraz yanlÄÅ aÃÄklama yaptÄm sanÄrÄm... Bu kadar sert bir cevap
> alacaÄÄmÄ hià beklemediÄimi yinelemek isterim... ArkadaÅlarla
> konuÅurkende boyle bir grup var bunlara bizde bir grup oluÅturup
> katÄlalÄm dedim ve bir proje grubu oluÅturma aÅamasÄndayÄz Åuan..

Harika :) EÄer Ãeviri yapabilecek arkadaÅlar kendi e-posta adreslerinden
bu listeye Ãye olarak Ãeviri yapmak istediklerini belirtirlerse sanÄrÄm
BarÄÅ onlara deneme yapmalarÄ iÃin kÃÃÃk birer .po dosyasÄ
gÃnderecektir, bu sayede hemen ÃalÄÅmaya baÅlayabilirsiniz.

YerelleÅtirme yapmaya baÅlamak iÃin yerel gruplar kurmak bence Ãok
gerekli deÄil. Bu listede olan ve gerÃekten Ãeviri yapan insanlarÄn
sayÄsÄ 20 civarÄnda sanÄrÄm.

Äyi eÄlenceler,
--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/