Re: E-postalar..

Selamlar,

Zinciri okurken "bunu zaten konusuyorduk Erhan'la" diye baslayan bi
mail yazmayi dusunuyordum.. Erhan daha erken davranmis =).

Acikcasi 5-10Mblik hesaplardan 10-20 tane dunya ustundeki hic bir
"sunucu"ya koymaz.
Ama bir de su var. Bu listeye kayitli ve 20 satirlik bir paketi
cevirmis herkese boyle bi sey saglancak mi yoksa bir kriter olcak mi
dusunmek gerekir. Ki asil nokta bu olsa gerek.

Teknik kisma gelince, Erhan'in da dedigi gibi biz daha onceden bunlari
alias olarak dusunduk. Ama imap vs erisimi de olabilir sanal hesaplar
yapisi oturtursak. Hal-i hazirda redkit'i (160.75.67.1) yedekleyecek
bir sunucu kuruyoruz ve tum mail sistemini onun ustune almayi
dusunuyorum daha kullanisli bir mail sunucusuyla (postfix muhtemelen
:P).
Bu gecis tahminimce 1 hafta icinde hallolcak.

Onur'un mezun olmasi, cekip gitmesi, olmesi durumlarinda da yerine
daha iyi/daha kotu bakcak biri illaki vardir =). Sorun degil bunlar.

Nasil bi' servis istedigimize karar verelim, kimlere verilecegine
karar verelim. Yapalim olsun =).

Iyi calismalar