Re: E-postalar..

merhabalar...

Quoting Enver ALTIN <ealtin parkyeri com>:

> On Wed, 2004-12-01 at 11:38 +0000, Görkem Çetin wrote:

www.gnome.org.tr alan adi alindiktan hemen sonra Onur'dan gnome.org.tr eposta
aliaslari acmasini istemistim. Yakin zamanda sunucuda bazi degisiklikler
yapacagi icin hepsini birarada yapacagini belirtti.

Sunuda belirtmeden gecmeyeyim. Bu alan adi ve websitesi olursa eposta hesaplari
oradaki insanlar ayrildigi zaman elbet gecersiz olacak. Ama oradaki insanlar
ayrilmadan elbetteki websitesini de sozlugude vs. LKD altina tasimis olacak.
Yani oradaki insanlar ayrildi isler durdu gibi bir durum asla olmayacak.
Bunu daha oncede konusmustuk. Kisiler gelir gecer, kurumlar kalir. O sebeple LKD
elbet istegimiz durumunda bize barindirma hizmeti saglayacak.

Ayrilma vb. bir durum sozkonusu old. anda zaten tum altyapiyi LKD altina
tasiyacagiz. Bu konuda kimsenin endisesi olmasin. Haa grubun buyuk cogunlugu
hemen LKD altina tasiyalim derse o da olur neden olmasin?

Eposta adresleri konusunda benim fikrim toptan bir hesap acmak yerine alias
tanimlamaktir. Bu mail adresleri de GNOME ile ilgili seminer verirken, olurda
organizasyonlarda yeralmak gerekirse Kurumsal amacla kullanilir.

Ek yuk vs olur olmaz toptan hesap verirsek o ayri konu. Onu en iyi Onur
degerlendirir. Ama isteniyorsa demokratik ortamda bir secim yapabiiriz.
Cogunluk ne derse o olsun. (Cogunlugun diktatorlugu olmasinda:))

Benim oyum alias tan&#305;mlamaktan yana:)

iyi calismalar,
Erhan Ekici