Re: Yeni kelimeler

Selamlar,

Bence folder klasor olarak kalmali..
Ancak su asagidakileri tekrar dusunmemiz gerektigini dusunuyorum..

pipeline -> boruhattÄ
--  buna onerecegim bir kelime yok ama sanki baska biseyler bulabiliriz listede

stream -> akÄm
--  stream "akinti" demek birebir cevirdigimizde. "data stream", "veri
akimi" yerine "veri akintisi" olabilir.

toggle button -> seÃim dÃÄmesi
-- "toggle button"lar NOT islemi gibi davranan dugmelerdir yanlis
bilmiyorsam, acik olani kapatan, kapali olani acan bisey, secim
dugmesi cok dogru gelmedi bana ama onerim de yok :)

opaque -> matlÄk
-- Opaque isigi gecirmeyen demek aslinda.. Transparanin tersi olarak
mat uygun degil bence..

keybinding -> tuÅ baÄ
-- buna da onerim yok ama tekrar dusunulebilir mi? Anlam olarak
cevirsek, tus ayarlari desek bile daha anlasilir olur keybindings..

behaviour -> iÅleyiÅ
-- davranis daha uygun bence

benchmark -> karÅÄlaÅtÄr
-- benchmark karsilastirmaktan cok olcumle alakali bir fiil. Referans
olarak belirlenen olcum veya standartlar isim hali de.

decoder -> ÃÃzÃmleyici
-- cozucu de olabilir mi?

router -> yÃneltici
-- yonlendirici (her yerde router yonlendirici olarak ceviriliyor,
buna uyabiliriz bence)

track -> parÃa
-- aslinda iz(lemek) demek ama "CD Track" "CD Izi" olarak
cevirilebilir mi bilmiyorum..

Iyi calismalar