durum sayfasi

Merhaba arkadaslar;

GTP durum sayfasini gnome 2.8 olarak yeniledi. Ancak bizim sayfamiz
simdilik onu kullanmiyor. 2.6 verileri de  guncelleniyor olsa bile
sadece desktop ve developer-libs mevcut.

Durum sayfasinin su anda bulundugu makine sahibi ile sorunlar yasadigim
icin hesabima ulasamiyorm, dolayisiyla simdilik sayfa kodlari orada
kaldi. :(
Kodlari aldigim zaman sayfayi gnome-turk.sf.net'e tasimayi dusunuyorum.
Ayrica bir kac yapilacak degisiklikte var, mesela sayfaya diger metinsel
etki alanlarini (texual domains) eklemek. Bunlar gnome cvs icinde
dolayisiyla GTP durum sayfasinda olmayan ancak gnome dagitimi icinde yer
alan ceviriler. Bir kac ornek, scrollkeeper, gstreamer, shared-mime-data
vb.

Bunlari da takip etmemiz, (cogu Translation Project icinde ceviriliyor)
eger kendi ceviri gruplari icinde cevirilmemislerse bizim cevirmemiz
gerekiyor, ki gercekten gnome'u Turkce hale getirebilelim. Bunu saglamak
icin durum sayfasina eklemek lazim diye dusundum. Ayrica durum sayfasina
birisinin adi yazildiginda bunu listeye mektup olarak atacak bir betikte
eklemeyi dusunuyorum.

Durum sayfasinin akibeti boyle. Merak edenler olursa diye
bilgilendireyim istedim.

Baris.
--
Gnome-Turk