Re: gconf

On Sat, 2004-04-10 at 17:08, Baris Cicek wrote:

> Isin acikcasi bunun cok da pratikte ise yarayacagini dusunmuyorum. Fikir
> olarak hos gorunse bile soyle bir durum var. CVS'e gitmesi demek her
> seyin sonu demek degil ki. Eger bir sorun varsa bunu her an
> duzeltebiliriz. Herkes dosyalara CVS'den ulasabilir.
>
> Su konuda haklisiniz, CVS'e giden gitmeyen belli olsun diyorsunuz. Ki
> ben buna ozen gostermeye calisiyorum. CVS'e atarir atmaz listeye bir
> mektup atip haber veriyorum Guncellemeler: konulu.
>
> Isin baska bir noktasini kaciriyorsunuz ayrica. Bir dosyayi 10 kisinin
> [...]

Sadece meraktan: dial-up kullanip listeleri takip edenler de mi var?
Walla dosyalar v.s. bir tarafa zaten çekilecek işkenceyi yeterince
çekiyorlar o zaman...

--
Hazar Agency & Computer Systems
(GNU/Linux Solutions)

Projects and Software Development Department Manager
Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)

This is a digitally signed message part