Re: GIMP Tercuemesi! (was: Re: unmaintained translations and how tohandle them)

Merhaba

> Mesela?! "Zimpirti" gibi kelimeler mi yoksa edepsizlik yapanlarimiz mi
> var amamizda ;-))) Hehe, ben o hafifce "ilginc" Türkce kelime
> kullanimina o kadar karsi olmadigimi belki baska bir defada
> söylemistirim - öyle cok agir bir hata yada sorun yaratacak terim yoksa
> tabii ki sadece.

Artik Linux sadece "a hacker's tale" degil. Masaustunde, is ortaminda,
bankalarda, devlet dairelerinde kullaniliyor. Cevirilerin tek elden,
profesyonel bir calisma sonucu cikmis olmasi, kullanicilarin Linux'a olan
ilk intibasini dogrudan etkiliyor. Aksi takdirde bozulmus bir imaji
duzeltmemiz cok zor..

Gorkem