Re: aranan sözcükler

Çarşamba 5 Şubat 2003 19:43 sularında, Sinan İmamoğlu şunları yazmıştı:
> Bulamadığım ya da beğenmediğim karşılıklar:

Öneriler:

> minimize: enküçült? - simge haline getir
> maximize: enbüyüt? - ekranı kapla
> unmaximize - eski haline getir
> roll-up / shade - topla
> unroll  - yay
> screen %d on display %d: %2$d ekranındaki monitör / fiziksel ekran %1$d ?

Burada Display ile ifade edilmek istenenin X oturumu olduğunu düşünüyorum.
Onun için 0:0 oturumundaki 3. ekran gibi bir çeviri daha anlaşılır olacaktır.
0:0, 0:1 ile iki ayrı X sistemi çalıştırmak olası olduğuna göre bu
öneriyi yaptım. Siz ne dersiniz?

Esen kalın,
Nilgün