Re: GIMP (Alper?)

Fatih Demir:
> Tabii normalen Alper'den bir yorum bekliyorum burada, amma benim
> hatirladigim kadariyle zamaninda daha devam etmek icin zamani yoktu ve
> geriye kalan tercüme edilecek terimleri de bilemiyorum tam diyordu gibi.
> Anyway, 3 gün bekleyelim ve Alper devam etme niyetini gösteriyorsa,
> bekleyelim oldi mi?

> Ah, bu ara umarim ki Alper daha listemizdedir...

Merhaba,

Listedeyim ve takip ediyorum ancak email adresimle ilgili problemler
yasiyorum, iletiler biraz gecikmeyle geliyor.

The GIMP'i vermek niyetinde degilim ;)  Sadece ceviri yapabilecek
kadar bos zaman yaratamadim henuz (okulla ilgili problemlerim var :\ ).

Bayram tatilinde evdeyim ve planim yok, o zaman top yekun bir
guncelleme yapsam cok gec mi olur?

Ayrica bu guncelleme 1.3.* serisinde olacak dimi?

Hoscakalin,

--
Alper Ersoy