Re: GIMP (Alper?)

Tabii normalen Alper'den bir yorum bekliyorum burada, amma benim hatirladigim kadariyle zamaninda daha devam etmek icin zamani yoktu ve geriye kalan tercüme edilecek terimleri de bilemiyorum tam diyordu gibi. Anyway, 3 gün bekleyelim ve Alper devam etme niyetini gösteriyorsa, bekleyelim oldi mi?

Ah, bu ara umarim ki Alper daha listemizdedir...