Re: GIMP

Merhabalar,

son olarak Alper GIMP tercümesini genelen yapip, hazirlamisti, amma daha sonra ilgilenecek zamani yoktu ve zorluk acisindan da birazcik agir kacmisti herhalde, dogru hatirliyorsam (amma hatali da olabilirim :-?), yani su an GIMP ile ilgilenen olmamasi gerek.

Varsa da, GNOME Turk disindan olabilir sadece (@Görkem: böyle bir durumdan haberin var midir?!)... son durumu http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/gnome-2.1-extras/tr.html sayfasindan ögrenebilirsin - gimp'in dosyalari (4 tane olmasi gerek) orada gösteriliyor oranlariyla vs.