Re: GNOME-Turk digest, Vol 1 #346 - 1 msg

> yada değişkenmi? Bide birşey sorucam çevirilecek dosyaları sadece
> başlayan kişimi bitirmek zorunda çevrilme yüzdesi düşük dosyalar
> varda onlara katkıda bulunabiliyormuyuz? Saygılar

Evet, çeviri yüzdesi düşük dosyalara da katkıda bulunabiliyorsunuz.

Eğer bir dosya üzerinde çalışmak istiyorsanız, bana dosyanın adı ile bir
e-posta gönderin. GNOME için Çevirmen <-> Dosya veritabanı tutuyorum. Sizi
oraya seve seve eklerim.

Elbette, bu söylediklerim listedeki herkes için geçerli.

Sevgiler
Görkem