Re: GNOME 2.4 çeviri durumu (Zenity)

Merhaba

Daha once soylemistim zenity'i turkceye ceviriyorum. %90'i bitti. Dah once
ceviri yapmadigim icin yaptigim cevirilerin bazilarindan supheliyim. Yanliz
ceviri yaparken mumkunce cevrilmis programlarin cevirileriyle karsilastirarak
yapmaya calisiyorum. Onu bitirir bitirmez yenisine baslayacagimdan emin
olabilirsiniz :).

Sistem olarak RH9, desktop olarak XD2 kullaniyorum. Cevirileri gtranslator'de
yapiyorum. Eger daha fazla yardimim olabilecek baska tesrcume disinda baska
seyler varsa memnuniyetler yaparim.

Sadece bu hafta disinda bu hafta cok yogunum :)

iyi calismalar

burcin