Re: GNOME 2.4 çeviri durumu (Zenity)

Merhaba

> Daha once soylemistim zenity'i turkceye ceviriyorum. %90'i bitti. Dah
> once ceviri yapmadigim icin yaptigim cevirilerin bazilarindan
> supheliyim. Yanliz ceviri yaparken mumkunce cevrilmis programlarin
> cevirileriyle karsilastirarak yapmaya calisiyorum. Onu bitirir bitirmez
> yenisine baslayacagimdan emin olabilirsiniz :).
>
> Sistem olarak RH9, desktop olarak XD2 kullaniyorum. Cevirileri
> gtranslator'de yapiyorum. Eger daha fazla yardimim olabilecek baska
> tesrcume disinda baska seyler varsa memnuniyetler yaparim.
>
> Sadece bu hafta disinda bu hafta cok yogunum :)

Acil bir şekilde, yeni kanlara, canlara ihtiyacımız var. Yoğunluğunuz
bitince, bana (gorkem@gelecek.com.tr) bir e-posta gönderir misiniz? Yeni
dosya(lar) göndereyim.

Bu arada, dün Alper ve Ömer'in gimp çevirileri üzerinden geçtim. Gimp'in
1.3 sürümünü görmeyen varsa, kaçırmasın derim. Çok kullanışlı, kullanıcı
dostu bir yazılım hazırlamışlar. İsteyen varsa, güncel po dosyasını da
gönderebilirim.

Fatih: Hala GNOME 2.4'ün po dosyaları main source içinden mi geliyor?
Sadece po'ları checkout yapabileceğim bir mekanizma yok mu?

Selamlar
Görkem